aşk...

ETKİ


Etki: bir kimse veya nesnenin baska bir kimse veya sey uzerindeki gucu, tesir... Hayatı aile, komşu, çevre, okul, mahalledeki olayları özümseyerek bu olaylar ışığında kararlar vererek yaşarız. Dünyamızı kendi gerçeklerimize göre kurar ona göre yaşarız. Benim gibi nice universite öğrencisi sadece okula gidip haftada bir sinema veya bi halı saha maçını action görerek yaşıyo. Yapmamız gereken okadar çok şey varki tabir olarak kullanıcak olursak bizler bugün birer 'yesman' olarak yaşamalıyız okulu bitirdiğimizde en az yirmi üç yaşında olup arkasından askerlikti iş arama telaşıydı kaçırdığımız okadar çok şey varki... Ükemizde kaç kişi aktif spor yapıyor? Kaç kişi bir sinema dergisinin üyesi? Kaç kültür sanat dergimiz var? Kaç kişinin gerçek manada bir uğraşı, hobisi var? Sorularımız aslında yersiz ve boş bu sorularının her birinin cevabı yok denecek kadar az:( İnternete her girdiğimde belli bir iki siteye baktıktan sonra sıkılırken buldum, daha önceki internet uğraşlarımı yinelemeyi bırakıp yeni bir uğraş aradım sonunda buldum. Blogger.com artık bende kendi düşüncülerimi yaşadıklarımı fikirlerimi burda paylaşabilirdim beni bu etkinliğe sürükleyen YAKLASBİRAZ kurucusuna teşekkür ederim:) ve herkeze merhaba bütün insanlık iyi etkiler altında kalsın;) ...

0 yorum:

Yorum Gönder